fredag den 18. april 2014

Naan Pizza


http://cupcakeluvs.blogspot.dk/2014/04/naan-pizza.html
Hvad siger I til en de nemmest og lækker pizza lavet af rester? Jeg kan ikke prale af at det er mig der har opfundet "naan pizza".  Jeg har set flere variationer af den på nettet.  Men  "opskriften /metoden" er min egen.  Jeg havde nogle ovn steget kyllinglår og nogle naan og lysten til pizza. 

How about a very easy, quick and yummy pizza made of leftovers? I cant brag about inventing this "naan pizza". i have seen many variations of it on the net. But the  recipe or th emethod is my own.  Left over roasted chicken drumstick and some naan were just waiting to be made to these yum naan Pizza.


2 naan / 2 naans
2 stegte kylling lå, skråret i strimler / shredded chicken from 2 roasted chciken drum sticks
4 spk tomat suace eller pizza topping / 4 tbs tomato sauce or pizza topping
 75 gr - 100 gr revet ost / 75 gr - 1oo gr grated cheese
2 forårsløg / 2 spring onions



Forvarm ovn 225 grader. Dyb begge naan i vand, højst 2 minutter.  Kom bage papir på bagepladen og læg naan der på.  Smør tomat saucen/pizza topping på, spred kylling strimlerene og skåret forårsløg på  begge naan.  Tilsidst kom ost på. 
Bag naan  pizza ´erne ca 8 minutter eller til osten er smeltet, naan er lidt sprøde og gennemvarmet.
 Jeg håber I prøver  at lave den her,  den nemmeste pizza jeg nogle siden har lavet.  God weekend venner. 


Preheat the oven to 225 degree C.  Dip both naan in water, just 2 minuts. Prepare a baking sheet with baking papper. Place the naan on the baking sheet.  Smear tomato sauce/pizza topping on them and scatter the shreeded chicken and spring onions cut in ring.  Top with cheese. Bake the naan pizza for 8 minuts or until the naan is a bit crispy .  

 I hope you try to make this yummy naan pizza, one of the easiest pizza I ever have made Happy Weekend friends.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar