søndag den 3. april 2011

Rose-Pistacie cupcake


 
Lækker smag af pistacie og en pift af rosen duft, helt igennem eventyrligt som tusind og en nat.


Jeg så denne teknik, brush embroidery, i en af de første kage dekorations bøger, jeg havde anskaffet mig. Ikke en nybegynder bog øvrigt og jeg har heller ikke haft mod på at prøve før nu. 
Meste af min dag gik med at øve, det var afslappende at bare at give sig tid til det. Jeg glæder mig til at lege mere med den her teknik. Jeg skal nemmelig snart til kage-nørderi med andre kage venner og prøve teknikken.


Der blev også tid til at prøve endnu en teknik, patchwork.



Sødt ik? Opskriften på Rose-Pistacie cupcake får i  en anden gang, for jeg er ikke helt færdig med den.
God eventyr



2 kommentarer:

  1. Hej Misbah

    Hvor er de bare fine. Glæder mig så meget til at prøve at lave dem. ;)
    Kh Suswis

    SvarSlet
  2. tak Susanne, jeg glæder mig også. Jeg er blevethelt bedt af denne teknik. kh misbah

    SvarSlet