mandag den 9. september 2013

Pæone Kage / Peone Cake


Glædelig mandag alle sammen. Idag er jeg på en kort besøg for at vise jer, hvad jeg lavede i weekenden: en pæone kage til min søster. Kagen var lavet af færdig lavet kagebunde. , fyldet var mango creme , hvid chokolade ganache og friske blåbær.  

Happy Monday you all, I am just on a short wisit . I wanted to show you the cake I made for my sister this weekend: peone cake.  I used store bought cake sheet to save time and for filling I used mango creme, white choclate ganche and fresh blueberries,



Til blomsterne og bladene brugte jeg fondant. Det er første gang jeg laver pæoner.  De blev nu meget pæne ik?

For the flowers and leafa I used fondant. tjis is my fisrt time making peones. I think they turned out very fine, dont you?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar