søndag den 1. september 2013

Sunday Bake day


SCROLL DOWN FOR ENGLISH TEXT

Det er Søndag igen og det betyder "Sunday Bake Day" på min FB side https://www.facebook.com/pages/cupcakesluvs-food-and-cakes/111699505579748.  Dvs at alle er velkommen til at dele deres opskifter/ billeder af deres bagte lækkerier på min FB side. Det er en ugentlig begivenhed. Kom gerne og del jeres opskrifter/billeder med link til jeres blog og del min side på jeres blog/ FB fan side. Selv om I ikke har en blog, er også I velkommen. Del jeres erfaring med bage, fortæl hvad I har bagt i ugens løb eller del billeder af det I har bagt. Inviter jeres venner også.  Lyder det ikke hyggeligt? meningen med det hele er selvfølgelig at få flere læser, men også at præsenter andre blogge. Og lære hinanden at kende blogge på kryds og tværs. 
I dagen andledning har jeg bagt grønsags muffin med lidt krydderier. Det er første gang jeg har "ikke søde muffins" og de blev ganske gode, selv om de faldt lidt sammen. Måske fordi jeg åbnede ovn døren for tidligt?  Jeg blev inspireret af en lækker opskrift i en muffin bog "Muffins , Alsidigt og populære" hvor muffin bliver skåret halvt som en bolle og fyldt med grønsags puré,  valgte at lave  lave min egen version.  Have en god Søndag og kom snart på besøg igen. 

Every Sunday I have "SUNDAY BAKE DAY"  on my FB page :  https://www.facebook.com/pages/cupcakesluvs-food-and-cakes/111699505579748.  You join by sharing your recipes of your baked treats with link to your pages/bloggs . If you are not a blogger, you are stil welcome to share your pictures of what you have baked or tell about your baking experiance.
For this occasion I baked some savory muffins. Mine first ever. I was inspired by a yummy recipe in a danish muffin book "Muffins "Muffins , Alsidigt og populære"  But I choose  to make my own version of a savory muffin.  They turned out very good, even thoug they fell together a bit maybe beacuse of  my opening the oven door too early?.
 Have a wonderful Sunday and do come by again soon . Hope to see you on Sunday Bake Day also.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar