mandag den 11. april 2011

Energi ønskes og Tea Pot kage

Godmorgen.
Velkommen til en ny uge, håber at den bliver lig så skøn og solrigt som weekend var. Jeg havde planlagt at jeg ville øve mere brush embroidery og arbejde på min rose pistacie cupcakes/kage. Det blev kun ved tanken, da jeg har været energi forladt. Så  i må nøjes med en billede af en "gammel" kage jeg lavede til min datter for to år siden.
Kagen blev bagt i  to "halve runde" Wilton form og da jeg skulle tage den ene del ud,  faldt den fra mig. Altså smuldret i flere dele. Så måtte jeg starte forfra. Kagen er en "Yellow butter cake" med en appelsin IMBC ( en italiensk merengue smør creme)  fyld. Det er den eneste gang det er lykkedes mig at lave IMBC´en, siden er vi aldrig blevet venner. Hanken og tuden er rent fondant. Trods mine mange problemer med kagen, var jeg rigtig stolt af den og den var også sjov at lave. 
Forsat god uge med masser energi...........

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare sej. Rigtigt god, flot og kan godt lide - ja det hele. Vildt flot.

    Rigtig god uge til dig også ;)

    SvarSlet