fredag den 17. juni 2011

Apple cake pop & meeting/ æble cake pop og cake pop møde


You will find english translation under danish text ( red colour script)
En af glæderne ved den her mad/kage-dekorations blogger verden har for mig også været, at jeg har mødt nye venner som deler ens entusiasme, inspirere og deler af sin viden.Sådan to mødte jeg ansigt til ansigt igår.Vi var til "cake pop møde" hos Følskov. Vi blev kun 3: Følskov, Anibas og jeg. Det er egentligt overaskende at nogen som kun kender hinanden fra en virtuel kage forum, kan mødes, snakke ubesværet og åbent sammen. Behøver jeg fortælle at det blev en super hyggeligt dag. Der blev cake poppet, hygget, grinet, snakket og snakket.
Man kan møde Følskov her og Anibas kan man møde her, begge ikke kun søde, men også meget talentfulde damer.
One of the great joys of this food/cake-baking-decorating world has for me been, that i have met new friends, who share enthusiam with you, inspire you and share theire knowledge. Such two I met yesterday in real. We had a cake pop meeting yesterday at Følskovs. We were only 3: Følskov, Anibas and I. It is suprizing that people who only know each other from a virtuel world can meet and talk so openly and effortlessy. Need I tell what a great day we had. 
You can meet Følskov here and Anibas here, both not only sweet and nice but also very talented ladies. 


Jeg glemte at tage billeder af vores  forskellig cake pops hos Følskov, heldigvis fik min datter taget nogen billeder dem jeg havde med hjem. Det er min mango-citrus kage, blandet med citron frosting: Overtrukket grøn candy melt. Nogle af æble stilkene gik i stykker under transport.
I forgot to take pictures at Følskovs of our cake pops. Luckly my daughter took some photoes of the cake pops I had brought home. This is my mango-citrus cake,mixed with lemon frosting. Covered with green candy melt.


Tak til Følskov og Anibas for en dejlig dag.  Jeg glæder mig til at møde dem igen og god weekend til jer alle. :)
Thanks to Følskov and Anibas for a lovely day. I´ll be looking forward to meeting them again and have a nice weekend you all. :)

2 kommentarer:

  1. I love cake pops too, thank you for visiting my blog :D)!!

    SvarSlet
  2. You are welcome and thankyou :)

    SvarSlet